♥●•٠· .......بدبختی دختر عاشق

 

باهمه سرديت،

هنوز

برايم گرمترين حس دنيايي

 

 

بودن يا نبودنت مهم نيست

اونقدر دوستت دارم که به حضورت نيازي نيست

همانند خدا که هست

اما نيست

 

 گرفته دلم ، کجايي که آرومم کني ،

کجايي که اين غم يخ زده رو رو دلم آب کني


گرفته دلم ، کجايي که به درد دلهام گوش کني ،

کجايي که منو با بوسه هات گرم کني...


نيستي و من در حسرت اين لحظه ها نشستم ،

نيستي و من بيشتر از هميشه خستم


 در لا به لاي برگهاي زندگي ،

نيست برگي که از تو ننوشته باشم ، 

  نيست روزي که از تو نگفته باشم


 امروز اومد و از تو گفتم نبودي و اشک از,

چشمام ريخت و تو همون گوشه نشستم ،


  دلم خالي نشد و گرفته دلم ،

کجايي که دلم  سراغت بياد عشقم؟


نيستي و حتي سراغي از دلم نميگيري ،

يه روز نباشم که تو مثل من نميميري....


 نميبيني چشمهامو، نميمونی تا دلمو ،

به نقطه خوشبختي برسونی ،


منو به جايي آروم بکشوني تا خيالم

راحت باشه از اينکه هميشه تو رو دارم؟

 

عشقم اگه توخوشی منم خوشم

هرجا که هستی واست ارزو خوشبختی میکنم


یادت باشه اینجا کسی هست که فقط به عشق تو

داره نفس میکشه پس همیشه مواظب خودت باش

 

 

 

خدايا ميدونم که ميدوني چقد عاشقم

 

ميدونم که ميدوني چي ازت ميخوام

 

خواهش ميکنم يه امشبو به دردودلم خوب گوش کن

 

میدونم الان بی خیال من همونی که تمام خیال من

 

خدايا ازت ميخوام تنهاش نذاري

 

با اينکه اون منوخيلي راحت

 

تنها ميذاره ولي تو اونو تنها نذارو

 

توهرشرايطي کنارش باش خدايا اون کسي که

 

تنها عشقه منه تنها دليل نفس کشدنمه

 

ازم نگيرخواهش ميکنم خدايا حالا که تا اينجاشو

 

پيش اومدم بقيه راهو هم کنارم باش

 

خدايا هرچي دارم ازم بگير ولي عشقم مال من باشه

 

خدايا يادت باشه يکي هست که تنها

 

به اميد عشقش داره نفس ميکشه

 

خدايا پس نفسمو ازم نگير

 

خدايا حالا که انقدازهم دوريم حالا

 

که حسرت همه چيو رو دلم ميذاري

 

پس يه کاري کن که عشقم حسرت

 

هيچ چيزي رو دلش نمونه 

 

پس يه کاري کن که هيچوقت تو دل عشقم نميرم

 

هميشه وهميشه کنارش باشو هيچوقت تنهاش نذار

 

خدايا عشقمو به تو ميسپارم هميشه مواظبش باش

 


 

عشقم دوووووووووووووووووست دارم

 

حتي اگر ذره اي دوسم نداشته باشي

 

کاش می فهمیدی

 برای این که تنهایم تو را نمیخواهم؛

برعکس …

برای این که میخواهمت ؛ تنهایم…!!!

 

زندگی تلخ تر از زهر بود گر تو نباشی

 بعد از این مرده حسابم کن و بگذار بمیرم

 

پـشـت چــراغ قــرمـــز! اعـتراف کـردم

 

” دوستـت دارم ”

 

تاهرجـامجـبــور شدی کمی مکـث کنی ،  یاد مـــن بیفتــی

 

 نمیدانستم قراراسـت بعـد از مـن تـمام چراغهــای زندگیت ســبــــز شونـد

 



نظرات شما عزیزان:

shahin
ساعت11:44---25 مرداد 1392
salam aji vebet alie kheili kheili alie ''' rasti be manam sar bezan vaqt kardi''' inam address chatrom mane bache sar bezani ''''asheqetam mariaaaaa joooonam
http://rimachat.org/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 مرداد 1392ساعت 11:22 توسط ماریامسیح|



      قالب ساز آنلاین